Motoros túra Patagóniában – Argentína, Chile

Indulás: 2020/02/02
Utazás hossza: 15 nap
Utazás stílusa: Multiaktív kalandok
Létszám: 6-10
Ár:
6500
USD

Jelentkezem
Kérdésem van

Patagónia legszebb vidékeinek felfedezésére indulunk motoros túránkon. A legendás argentin  Ruta 40 főúton és Chile hírhedt országútján, a Carratera Austral-on motorozunk az Argentín-tóvidéktől a Magellán-szorosig. A jégmezőkről leomló óriási gleccserek, bővizű tavak és folyók között, Földünk legidősebb erdőségeiben és a szélfútta, végtelen pampákon keresztül vezet utunk. Közben raftingolhatunk Dél-Amerika legizgalmasabb folyóján, ellátogatunk a híres Perito Moreno gleccserhez és Patagónia legszebb nemzeti parkjaiba, Cerro Torre és Fizt Roy sziklatornyaihoz  és a Torres Del Paine hegycsoportba.

Az utazást egy helyi utazásszervező iroda bevonásával szervezzük meg, a motorokat Chilében béreljük. A túrát egy alapos helyismerettel és tapasztalattal rendelkező chilei motoros túravezető vezeti. A motorosokat a túra teljes ideje alatt egy pick up terepjáró kíséri, amely a csomagokat is szállítja.

Részletes program

  • 1. nap Chile: Santiago de Chile – Osorno/ SAN CARLOS DE BARILOCHE – OSORNO

    A reggeli órákban érkezünk meg Chile fővárosába. Santiago de Chile nemzetközi repülőteréről egy belső járattal utazunk tovább a Chilei-tóvidékre, motoros túránk kiinduló pontjára, Osorno-ba vagy a közeli Valdivia repülőterére. A délutánt pihenéssel töltjük. (szállás: hotel)

  • 2. nap Osorno – Argentína: Villa La Angostura

    Napi etap: 200 km, aszfalt

    Reggel a motorkölcsönzőbe utazunk, ahol felvesszük járműveinket. Egy kellemes bemelegítő etappal kezdjük két hetes motoros túránkat. A Puyehue Nemzeti Park déli bükk erdőiben kanyargó úton, a távolban felbukkanó hósipkás Osorno vulkán látványával búcsúzunk el Chilé-től néhány napra. Egy világvégi határállomáson átlépünk Argentínába. A páratlan természeti szépségű Argentin-tóvidéken a gleccsertavakat összekötő folyók partján, cipruserdőkön és virágzó réteken keresztül futó utakon motorozunk tovább. Utazásunkat gyakran megszakítjuk pihenőkkel a tavak felé magasodó kilátópontokon. Az éjszakát a vidék legnagyobb tava, a Nahuel Huapi északi partján álló Villa La Angostura üdülő városában töltjük. (szállás: hotel, ellátás: reggeli)

  • 3. nap Villa La Angostura – San Carlos de Bariloche – Campanario kilátópont – El Hoyo

    Napi etap: 280 km, 100% aszfalt

    Első úti célunk a 80 km-re lévő vidék a Nahuel Huapi-tó déli partján álló San Carlos de Bariloche üdülővárosa. Pihenőnk alatt sétálhatunk egyet a belvárosban. Bariloche az ország csokoládé-fővárosa, a csokoládé és fagylaltkészítő műhelyek kötelező program.
    A Nahuel Huapi tóba nyúló Lao-Lao félszigeten körbemotorozva hagyjuk el Bariloche városát. Kétszemélyes felvonókkal érjük el a Campanario kilátópontot, ahonnan a National Geographic toplistája szerint a földkerekség tíz legszebb panorámájának egyike látható. Az elénk táruló látvány valóban páratlan. Kéklő gleccsertavak és zöldellő félszigetek sorakoznak előttünk, ameddig a szem ellát, a háttérben pedig az Észak-Patagónia csipkés hegycsúcsai tornyosulnak.
    A legendás argentin autóúton, a 40-es Úton motorozunk tovább az Andok hegyláncainak déli vonulatain keresztül. Az éjszakát az egyik határ közeli sítlusos vendégházban töltjük, ahol vendéglátóink hamisítatalan patagónai bárány barbeque-val várnak minket. (szállás: vendégház, reggeli, vacsora)

  • 4. nap El Hoyo – Chile: Futaleufú

    Napi etap: 210 km, 80% aszfalt, 20 % jól karbantartott köves út

    A végtelen pampákon indulunk újra a chilei határ felé. Rövid pihenőre megállunk egy napjainkban múzeumként működő haciendán, ahol megnézhetjük az őslakos indiánok történetét bemutató kiállítást és ihatunk egy frissítőt. A chilei határhoz közeledve megszűnik az aszfaltozott út és megváltozik a táj is. Lassan hozzászokunk, hogy a határ felé vezető útszakaszon menetrendszerűen eltűnik az aszfaltozott út. Egy újabb világvégi határállomáson átlépünk Chilébe és köves úton motorozunk a közeli Futaleufú pici településén lévő stílusos hotelünkig. (szállás: hotel, ellátás: reggeli)

  • 5. nap Futaleufú – rafting – Puyuhuapi-fjord

    Napi etap: 190 km, 50%  aszfalt, 50%  jól karbantartott köves út

    Mai napunk egy adrenalin dús kalanddal indulhat: a Futaleufú folyó a világ egyik első számú rafting túráját kínálja számunkra. Rengeteg vízre, gyors sodrásra és izgalmas IV-V. fokozatú zúgókra számíthatunk, ha részt veszünk a 16 kilométeres evezésen a folyó szurdokban.
    Ebéd után továbbindulunk Chile fjordokkal szabdalt nyugati partja felé. 1700 méteres hegyek és függőleges gránitfalak árnyékában, bővizű gleccserfolyók és tavak mentén, óriási farmok és legelők között kanyarogó köves, de jól motorozható utakon érkezünk meg ahonnan Chile híres országútjához, a Carratera Austral-hoz. Az 1240 kilométer hosszú, szerpentinekkel teli utat Augusto Pinoche kezdte el építtetni 1976-ban. A zord időjárási körülmények miatt az utat csak 1988-ban nyitották meg, addig a falvakat kizárólag a tenger felől lehetett megközelíteni. Innen frissenaszfaltozott úton motorozunk tovább dél felé a Puyuhuapi-fjord végében megbúvó halászfaluig. Rövid pihenőnk és fotószünetünk után a fjord partján futó asztfaltozott úton – helyenként útjavítási munkálatok lassíthatnak minket – folytatjuk utunkat a Quelat Nemzeti Park területén, a fjord partján álló hotelünkig. (szállás: hotel, ellátás: reggeli)

  • 6. nap Puyuhuapi – Carratera Austral országút – Coyhaique

    Napi etap: 240 km, 80% aszfalt, 20%  jól karbantartott köves út

    A Puyuhuapi-fjord partján, Földünk legidősebb erdőségein keresztül motorozunk tovább. Az ezer éves kort is megélő patagóniai ciprusok magassága a 70 métert is elérheti, törzsük átmérője akár 5 méter is lehet. Egy izgalmas szerpentinen kapaszkodunk fel a Queulat-hágó tetejére, ahol sétálunk egyet az óriási fák erdejében. Pihenőnk után leereszkedünk a hágó másik oldalára, ahonnan még 2 óra kényelmes, ugyanakkor nagyon látványos motorozás vár ránk éjszakai szállásunkig, Coyhaique városáig. Az óriási legelők, sziklafalak és vízesések mentén futó aszfaltozott úton egy-két világvégi patagónia falun kívül nincs lakott település. Útközben egy benzinkúton tudjuk megtankolni motorjainkat és felfrisíteni magunkat. (szállás: hotel, ellátás: reggeli)

  • 7. nap Coyhaique – Argentína: Estancia Cueva Los Manos

    Napi etap: 300 km, 70% aszfalt, 30% köves út

    Reggel egy rövid, 60 km-es motorozás után érkezünk meg a chilei-argentin határátkelőhöz. Innen egy köves úton motorozunk kb. 100 km-t, amíg elérjük Argentína híres főútját. A Ruta 40 5500 km hosszan kanyarog 20 nemzeti parkon és az Andok 27 hágóján keresztül észak-déli irányban Bolíviától a Magellán-szoros keleti végéig.
    A dél-amerikai pampákon, aszfaltozott úton motorozunk tovább déli iárnyba Perito Moreno kisvárosáig, ahol megtankoljuk motorjainkat, majd folytatjuk utunkat. Az éjszakát egy tradicionális dél-amerikai farmon (Estancia) töltjük, amely festői környezetben, a Pinturas-folyó völgyében, a Cueva de Los Manos (Kezek Barlangja) közelében helyezkedik el. (szállás: farmház, ellátás: reggeli)

     

  • 8. nap Estancia Cueva Los Manos – Estancia La Angostura

    Napi etap: 300 km, 90 % aszfalt, 10% köves út (esetleges útépítés esetén)

    Egész napunk motorozással telik. A végtelen argentin pampákon, haladunk Patagónia legdélebbi tájai felé. A kopár szélfútta vidékén a táj egyhangúságát csak a guanako nyájak, egy-egy nandu és az ezeknél is ritkábban felbukkanó benzinkutak és pihenők látványa töri meg. Az éjszakát újra egy farmon, a Estancia La Angostura egyszerű vendégházaiban töltjük. (szállás: farmház, ellátás: reggeli)

  • 9. nap Estancia La Angostura – Los Glaciares Nemzeti Park – El Chalten

    Napi etap: 300 km, 90 % aszfalt, 10% köves út (esetleges útépítés esetén)

    A végtelen argentin pampákon motorozunk tovább dél felé amíg elérjük a türkizkék színű Viedma-tó keleti csücskét. Innen a tó északi részén utazunk még 80 km-t. Délután érkezünk a Los Glaciares Nemzeti Park északi részére, El Chalten-be. A kisváros a világ legnehezebben megmászható sziklacsúcsainak meghódítására induló expedíciók bázisa. A völgy felé magasodó legendás Fitz Roy és a Cerro Torre hegycsoportokat látványos túraösvényeken is körbe lehet járni, ezért Argentína legfiatalabb települése mára a Földünk egyik legnépszerűbb üdülőközpontja is lett. (szállás: hotel, ellátás: reggeli)

  • 10. nap El Chalten – El Calafate

    Napi etap: 210 km, 100% aszfalt

    Reggel a Los Glaciares Nemzeti Park üdülőközpontjába, El Calafatéba motorozunk. A Viedma tavat megkerülve haladunk déli irányba, azon a tájon, ahol az első európaiak Argentína belső területeinek felfedezésére indultak az 1900-as évek elején. Út közben megpihenünk Patagónia leghíresebb haciendáján, ahol Butch Cassidy és a Sundance kölyök is eltöltött egy rövid időt amikor Texas-ból elmenekülve új otthon kerestek maguknak a végtelen pampákon. Miután megpihentünk a Satna Cruz folyó partján álló Estancia La Leona vendégházában, folytatjuk utunkat a már motorozás közben  lenyűgöző látványt nyújtó Lago Argentino-tó partján álló üdülővárosig. Kora délutáni érkezésünk után a nap hátralévő részét El Calafate nyüzsgő belvárosban tölthetjük. A híres calafate gyümölcsből készült fagylaltot mindenképp meg kell megkóstolnunk az egyik cukrászdában. A város határában fekvő Lago Argentino tóparti sétányain flamingókat és vadludakat fotózhatunk. Este nem szabad kihagyni a város argentin steak All You Can Eat (amennyi beléd fér) éttermét sem. (szállás: hotel, 2 éj, ellátás: reggeli)

  • 11. nap El Calafate – Los Glaciares Nemzeti Park – Perito Moreno gleccser

    Napi etap: 160 km, 100% aszfalt

    Patagónia leglátványosabb gleccseréhez, a Perito Moreno-hoz motorozunk el. A Perito Moreno gleccser egyike annak a három patagóniai gleccsernek, amely nem húzódik vissza, kiterjedése mintegy 30 centiméterrel nő naponta. Átlagosan négy évente egyszer egészen az Argentino tóba nyúló Rico-félszigetig nyomul előre és természetes gátként ketté osztja az L-alakú tavat.
    A Rico-félszigeten sétahajóra szállunk és a Perito Moreno gleccser 60 m magas jégfalának közelébe hajózunk.  A gleccser a Patagóniai Kontinentális Jégmezőből induló 47 óriási jégfolyam egyike. Szélessége 5 km, a hossza kb. 70 km. A hajókirándulás után a látogatóközpontba motorozunk, ahol a kiépített sétautakon barangolva egészen közelről is megcsodálhatjuk a gleccser hatalmas jégfalát. A délutáni órákra az erős napsugárázás hatására menetrendszerűen gigantikus jégtömbök szakadnak le óriási robajjal a gleccser előtti tóba, a látványos természeti jelenséget a sétányról figyelhetünk meg. Az esti órákban ékezünk vissza El Calafete kisvárosába. A város határában fekvő Lago Argentino tóparti sétányain flamingókat és vadludakat fotózhatunk. (ellátás: reggeli)

  • 12. nap El Calafate – Chile: Torres del Paine Nemzeti Park

    Napi etap: 300 km,  70% aszfalt, 30 % köves, jól karbantartott út (az út aszfaltozás alatt áll a nemzeti parkban)

    Kalandtúránkat a Torres del Paine Nemzeti Parkban folytatjuk. A 228 000 hektáros park magellán és lenga erdőket, óriási gleccserek és gleccsertavak sorát és nem utolsó sorban Földünk egyik leglátványosabb hegyvonulatát foglalja magába. A park északi részén lépünk át Argentínából Chilébe, majd a terület legszebb részein motorozunk keresztül. Gyakran megállunk fotózni a  kilátópontokon, ahonnan gyönyörű körpanoráma nyílik az ikonikus Paine Grande hegycsoportra, valamint a Pehoe, Sarmiento és Nordenskjöld gleccsertavakra. A késői naplementét vacsora után a vendégházunk kertjéből fotózhatjuk. (szállás: hotel, ellátás: reggeli)

  • 13. nap Torres del Paine Nemzeti Park – Puerto Natales

    Napi etap: 250 km, 80 % aszfalt, 20% jól karbantartott köves út

    Reggeli után a Grey-tópartjára motorozunk. A látogató központtól elsétálhatunk egy kilátóponthoz, ahonnan jól láthatjuk a Grey-gleccser hatalmas jégfalát. Ezután a Torres del Paine Nemzeti Park északi részéről deli irányba motorozunk tovább, a terület legnagyobb tava mellett.
    A délutáni órákban érkezünk meg Puerto Natales-be. Dél-Patagónia leghangulatosabb települése havas hegycsúcsok ölelésében fekszik az Última Esperanza fjord (Utolsó remény) partján. Este a város legjobb steak éttermében vacsorázhatunk vagy csatlakozhatunk a helyiekhez a messezföldön híres natalesi kézműves sörfőzdében. (szállás: hotel, ellátás: reggeli)

  • 14. nap Puerto Natales – Magellán-szoros – Punta Arenas

    Napi etap: 250 km, 100% aszfalt

    Reggel magunk mögött hagyjuk a Puerto Natalest és Patagónia legdélebbi tájait átszelve motorozunk a Magellán-szoroshoz, amely természetes határt képez Patagónia és Tűzföld hatalmas szigete között.  Túránk végállomásán, Punta Arenas városában leadjuk a járműveinket, majd sétálunk egyet a szoros partján és a kikötőben. Búcsúvacsoránk nem lehet más, mint egy óriási marha steak vagy tenger gyümölcsei a város leghíresebb, a koloniális kort idéző éttermében. (szállás hotel, ellátás: reggeli)

  • 15. nap Punta Arenas – Santiago de Chile – hazautazás/ 4 napos hajóút Ushuaiá-ba

    Délelőtt Chile fővárosába, Santiago de Chile-be repülünk. Délután  megkezdjük hazafelé tartó utazásunkat. Másnap délután érkezünk Európába.
    Választható programként egy 4 napos hajóútra indulhatunk Punta Arenas kikötöjéből. A hajóút során Tűzföld fjordjaival ismerkedhetünk meg, a Magellán-szoros és a Beagle-csatorna természeti szépségeinek felfedezésére indulhatunk. A Punta Arenas-tól Ushuaia-ig tartó út során ellátogatunk a gazdag vadvilágáról ismert Ainsworth-öbölbe, a Pia-gleccserhez és a Alley-gleccserhez, a rejtélyes Wulaia-öbölbe és a legendás Horn-fokhoz. Földünk legdélebbi városából pedig Dél-Amerika leghangulatosabb fővárosában, a lüktető hangulatú Buenos Aires tangóbárjaiban és az Iguazú-vízesésnél vezethetjük le motoros kalnadunkat. Vagy lapot húzunk 19-re és az Antarktisz felé vesszük az irányt egy kis repülőgéppel vagy egy expedíciós jégtörő hajóval. (ellátás: reggeli)

Csapat

  • Tátrai Bernadett Túravezető

    „Azt szoktam mondani, hogy nekem van a legszebb életem. Az a munkám, hogy a Föld legcsodálatosabb tájaira kalauzoljalak el benneteket, a kíváncsiságtól és kalandvágytól hajtott utazókat. Hosszú évek óta járom a világot emberekkel, a Pachamama Expedíciók ezekből az élményekből és tapasztalatokból születtek.
    És mit szoktam még mondani? Jó lesz! Gyertek, megmutatom, hogy mit érdemes itt látni, csinálni, megérinteni, megszagolni és megízlelni…és közben mesélek.”

Jelentkezési információk

  • FOGLALHATÓ, 4 SZABAD HELY VAN A TÚRÁN, MAXIMÁLIS LÉTSZÁM 10 FŐ

  • Az utazás ára tartalmazza
    • a határátlépések illetékeit
    • 14 éjszaka szállást 4-5*-os hotelekben és lodge-okban, 3*-os farmok vendégházaiban
    • 14 reggelit, 2 vacsorát
    • a Torres Del Paine Nemzeti Park belépőt
    • egy napos kirándulást hajózással a Los Glacieres Nemzeti Parkban a Perito Moreno gleccserhez és a nemzeti park belépőt
    • részletes leírásban szereplő programokat
    • a kísérő autó bérleti díját, sofőrrel
    • a chilei motoros túravezető munkadíját és költségeit
    • a kísérő autó söfőrjének költségeit
    • a magyar nyelvű túravezetést
    • a túraszervezést
  • Az utazás ára nem tartalmazza
    • a nemzetközi repülőjegyek és illetékek árát
    • a belső repülőjegyek és illetékek árát
    • a motorok bérlésének árát
    • a motorok biztosításának díját
    • az üzemanyagot a motorokba
    • a motorok szállítási díját Punta Arenas és Osorno között
    • a fakultatív fél napos rafting árát
    • a programban nem szereplő étkezéseket, italokat
    • a baleset- és poggyászbiztosítást
    • az útlemondási biztosítást
    • a kiegészítő programokat/ hosszabbítási lehetőségeket
    • az egyágyas felárat: 1 500 USD
  • Fakultatív programok
    • Futaleufú –  fél napos rafting: 120 USD
  • Motorbérlés díjai
    • BMW F 650: 175 USD/ nap
    • BMW F800 GS: 185 USD/ nap
    • BMW R1200 GS: 220 USD/ nap
    • BMW R1200 GS ADVENTURE: USD 250 USD/ nap

     

    A bérleti díj tartalmazza:

    •  a motorok maximum 2-3 évesek
    • az első gumikat minden túra előtt lecserélik, a hátsó gumikat minden 2. túra után
    • a kötelező biztosítást Chile területére
    • a biztosítást a motorkerékpárra (tartozékok nélkül) – 5000 USD önrésszel
    • a belépési dokumentumokat Argentínába
    • a napi kilométer limit 350 km – e felett 30 cent/kilométer extra költség
    • a háttámla bérleti díját utas esetén
    • egy vízálló tárzsák bérleti díját
    • egy defektjavító szettet

    A bérleti díj nem tartalmazza:

    • a motorok szállítási díja Punta Arenas és Osorno között: 390 USD
    • a nemzetközi felelősség biztosítást (Chilén kívül): 95 USD
    • az üzemanyagot a motorokba: kb. 500 USD
    • a balesetbiztosítást: 35 USD/ nap – a kár fedezet önrésze a biztosítás fajtájától függ a megállapodás szerint, a biztosítás az induláskor Osorno-ban fizetendő
  • REPÜLŐJEGYEK, ILLETÉKEK
    • a Budapest – Santiago – Budapest nemzetközi repülőjegy ára illetékkel: 350 000 Ft-tól
    • a Santiago De Chile – Osorno és a Punta Arenas – Santiago De Chile repülőjegy ára illetékkel: 150 000 Ft-tól
    • hosszabbítás esetén az Ushuaia –Buenos Aires belső repülőjegy ára illetékkel: 90 000 Ft-tól
    • a repülőjegy ára a megvásárlás idejétől függ
    • menetrend információkért és repülőjegy értékesítő partnerünk árajánlatáért fordulj irodánk munkatársához
  • BEUTAZÁSI SZABÁLYOK, VÍZUM
    • magyar állampolgárok vízum nélkül utazhatnak Argentínába és Chilébe
    • turistaként legfeljebb 90 napig tartózkodhat magyar állampolgár az országokban
    • útlevelednek a hazaérkezéstől számítva még legalább hat hónapig érvényesnek kell lennie
    • hús készítményeket, csokoládét, gyümölcsöt, mézet, magvakat nem lehet bevinni sem Argentínába, sem Chilébe
  • BALESET- ÉS POGGYÁSZBIZTOSÍTÁS
    • felhívjuk figyelmedet, hogy az utazáson való részvétel feltétele, hogy rendelkezz a megfelelő baleset- és poggyászbiztosítással
    • az utazás sajátosságainak legmegfelelőbb ajánlatáért fordulj irodánk munkatársához
  • Nemzetközi jogosítvány
    • a motorok bérléséhez és a helyszínen való közlekedéshez nemzetközi jogosítványra van szükség
    • okmányirodákban lehet csináltatni – szükséges hozzá 2db igazolványkép, érvényes jogosítvány, személyi és lakcím kártya
    • ára: 2 300 Forint
    • a nemzteközi jogosítvánokat és útlevé másolatokat indulás előtt 90 nappal el kell küldeni a chilei motorkölcsönző cég részére
  • FIZETÉSI FELTÉTELEK
    • RÉSZVÉTELI DÍJ: 6 500 USD 
    • Előleg: a jelentkezéskor fizetendő, a Részvételi díj 40 %-a
    • Hátralék: az utazás megkezdése előtt 90 nappal fizetendő, a Részvételi díj 60% -a
    • a motorok bérleti díjának 50%-a jelentkezéskor, 50%-a az utazás megkezdése előtt 90 nappal fizetendő
  • ÚTLEMONDÁSI FELTÉTELEK

    A 60 napon belüli útlemondás esetén a motorbérlés 50%-a valamint az utazás árából az alábbi költségek kerülnek levonásra:

    • 60-36. napok között a Részvételi díj 50%-a
    • 35 napon belül, illetve az utazáson meg nem jelenés esetén a Részvételi díj 100%-a.
  • AJÁNLOTT ÉLETKOR
    • 30-60 év
  • Létszám

    6-10 fő

Hasznos információk

  • TÚRASZERVEZÉS
    • a túrát egy helyi motoros túraszervező iroda bevonásával szervezzük meg
    • a motoros csapatot egy angolul beszélő motoros túravezető vezeti
    • a motorosokat a túra teljes ideje alatt egy pick up terepjáró kisbusz kíséri, amely szállítja a csomagokat
    • az utazás alatt egy nagy helyismerettel rendelkező magyar túravezető látja el kultúrális és praktikus információkkal a motoros csapatot

  • INDULÁS ÉS ÉRKEZÉS
    • felhívjuk figyelmedet, hogy a program az utazás helyszínén (adott országban) kezdődik és ér véget, a részletes programban a nemzetközi repülés ideje nem szerepel
    • repülési menetrend információkért mindenképp keresd munkatársunkat, akkor is, ha nem a mi partner irodánkon keresztül foglalod le repülőjegyed
  • Szállások
    • az utazás ára 11 éjszaka szállást tartalmaz 4-5*-os hotelekben, 2 ágyas szobákban
    • 3 éjszakát tradicionális anrgentin farmok hangulatos vendégházakban töltünk, 2 ágyas szobákban, melyekhez saját fürdőszoba tartozik
    • foglalás esetén a hotelek pontos listáját elküldjük a jeletkezőknek, változtatásra csak néhány helyen van lehetőség az árkülönbözet felszámolása mellett
  • OLTÁSOK, GYÓGYSZEREK
    • ajánlott oltás: tetanus
    • ajánlott gyógyszerek: fejfájás csillapító, láz- és fájdalomcsillapító, görcsoldó
  • VALUTA, KÖLTŐPÉNZ
    • Chilében a chilei peso (CLP) a hivatalos fizetőeszköz; 1 Ft = kb. 3 chilei peso
    • Argentínában pedig az argentin peso (ARS) van forgalomban; 1 argentin peso = kb. 40 Ft
    • elsősorban amerikai dollár kivitelét javasoljuk, amit a városokban válthatunk be a helyi fizetőeszközre
    • néhány helyen (éttermekben és ajándék boltokban) bankautomatát is találunk
    • a pénzváltók kizárólag 2006. utáni kiadású, szignó és sérülés mentes USD bankjegyeket fogadnak el
    • Chile és Argentína magas árfekvésű ország,  a turisták által látogatott helyek kifejezetten drágák
    • ajánlott költőpénz: 1 000 USD 
  • TÚRAFELSZERELÉS
    • a szükséges túrafelszerelések pontos listáját jelentkezéskor elküldjük neked
  • JELENTKEZÉS
    • Mielőtt jelentkeznél egy utazásra, kérjük olvasd el az Általános Szerződési feltételeket az oldal alján.
    • Gyorsan és egyszerűen jelentkezhetsz az utazásra, ha az oldal tetején lévő „Jelentkezem!” gombra kattintasz és kitöltöd az online űrlapot.
    • A jelentkezés sikeres elküldése után kapsz egy automatikus levelet, benne egy regisztrációs számmal. Amennyiben nem kapod meg ezt az e-mailt, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@pachamama.hu címen.
    • Az utazás árának előlege jelentkezéskor fizetendő, banki átutalással. Felhívjuk figyelmed, hogy jelentkezésed az előleg bankszámlánkra való beérkezésekor hivatalos. A visszaigazolást és a számlát online küldjük el az jelentkezési lapon megadott email címre.
  • BANKSZÁMLASZÁMOK

    Pachamama Adventures Ltd.

    • HUF Számlaszám:
    • MKB Bank HU22 1030 0002 1065 3749 4902 0017
    • USD Számlaszám:
    • MKB Bank HU79 1030  0002 1065 3749 4012 0017
    • SWIFT: MKKBHUHB
2015 | site by stromi.design